Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за метална кора под двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за метална кора под двигател

    Някой да е слагал метална кора под двигател.
    Според вас заслужавали си инвестиция от 250-300 лв. за такава кора.
    156 1.8
    159 1.8 tbi SW

  • #2
    Не виждам особен смисъл.

    Иначе изглежда по-добре от оригиналната пластмасова кора.

    А началото аз исках такава метална -продаваха се алуминиеви(сплав алуминии) и сега се появиха от стоманена ламарина -неръждаема, като тази поставяна в каросерията/коритото на част от пикапите която е релефна на едни къси чертички напреки и по диагонал една на друга.

    Като погледнах отдолу къде се закрепва и най-вече отпред за бронята отдолу и ме хвана страх, че ако ударя металната кора ще почупи долната част на предната броня.

    От друга страна може да свърши малко повече работа от пластмасовата - да кажем някой незакрепен изпъкнал камък ако е по-висок и ръбест и при преминаването над него кората ако се закачи и претърколи има ръбове, няма да удари картер на двигател, а кората.

    Ако е по-голям обаче и металната кора няма да те спаси - 159-ка е 1600 кг без хората и товара и ако отдолу е пръст добре -има шанс металната кора да забие/вкопае камъка в почвата, ако обаче е скала, бетон асфалт кората ще се изкриви или счупи и може да почупи и предната броня отдолу където е закрепена.

    Същото е в сила и за "селските" самоделни легнали полицаи - има такива от бетон които са 'излети" или по-скоро забъркани с лопати по средата на улицата при преминаване през тях също можеш да почупиш я предна броня с такава метална кора, я броня + кора + картер ...

    Моето мнение е да инвестираш в едни хубави гуми размер 225/50/17 които са достатъчно високи и да внимаваш по селата и между тях като шофираш.

    Виж къде е закрепването на такава метална кора, а то няма къде другаде да е освен по местата където се закрепва и оригиналната пластамсова кора.

    Моето мнение е че в задната част закрепването е стабилно но в предната част като закрепване за кора става, но за "посрещане" с муцуна на камъни, бордюри, легнали полицаи не става...

    Хубави гуми и внимание като шофираш по непознат път.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Аз съм с такива гуми 225/50/17 и не опирам, но си прав.
      Оригиналната кора е достатъчно пластична и достатъчна за защита.
      Все пак тази кола не е направена да се кара в нивата.
      За нормален път и легнали полицай, няма проблеми.
      Проблем са гадните бордюри при паркиране
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • #4
        Благодаря за отговорите.
        За гумите ок, ама съм с 19'-ки летните а и колата е с по-ниско окачване.
        Взех я с вече счупена кора и сега опира при по-големи неравноси.
        Ще потърся втора ръка (което мисля няма да е лесно).

        Мерси
        Last edited by Bimisagri; d.m.y г., 10:57.
        156 1.8
        159 1.8 tbi SW

        Comment


        • #5
          Аз съм с алуминиева, сам си я направих. Определено е доста по-добре от гадните пластмаси, които, когато отида на ски остават половината под колата дори и на паркинга

          Comment

          Working...
          X